divendres, 31 de gener del 2014

Hi són

M'inviten a compartir taula amb Josep Maria Terricabras, Gala Pin i David Fernández a l'Ateneu Mulei de Molins de Rei a parlar sobre desobediència (L'enregistrament es podrà veure properament a Debat99). Com tantes altres vegades, les millors rèpliques se m'acuden un cop acabat l'esdeveniment, però el cas és que sortim de casa per aprendre alguna cosa. Anit no va ser una excepció. Em sorprén la flexibilitat dels ponents a l'hora de replantejar-se el sentit de les seves activitats i també el curs que pren el debat, farcit d'exemples, cruïlles argumentals, i variants conceptuals. La pràctica política i cívica de la PAH, articulada no estrictament en termes de desobediència civil, enriqueix la visió sobretot conceptual i filosòfica a què estic més avesat.

El sopar posterior acaba tard. M'acomiado d'en Farrés. Agafo el cotxe en un carrer mig tancat al tràfic per la celebració de la Candelera l'endemà. M'aturo a un semàfor que no es posa mai verd. Me'n canso, el desobeeixo i giro a l'esquerra. Arribo al Llobregat i torno a girar a l'esquerra: Barcelona.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada